Ha Ön vásárol egy terméket, és az hibás, nem úgy néz ki ahogy azt megvételre hirdették, a kereskedőnek az uniós jog értelmében meg kell javíttatnia vagy ki kell cserélnie azt, illetve árengedményt kell adnia, esetleg az egész vételárat vissza kell térítenie.
Az interneten megrendelt, illetve a más módon nem üzletben vásárolt (például telefonon vagy postai úton rendelt, illetve házaló ügynöktől vett) termékek és szolgáltatások esetében Önnek 14 napon belül joga van bármilyen okból, indoklás nélkül elállni a vásárlástól.
Minden termékünkre 30 napos visszavásárlási garanciát vállalunk. Ha a megrendelt terméket minőségi hibán kívül bármilyen oknál fogva nem találja megfelelőnek, az eredeti számlával együtt küldje vissza nekünk. Ilyenkor a visszavásárlással kapcsolatban felmerülő csomagolási- és szállítási költségeket Önnek kell állni.
Ha az átvett árucikk hibásan érkezett, vagy a szállítás során megsérült kérjük, ezt mihamarabb jelezze E-mailben, ( info@angelit.hu ) vagy telefonon (20/395-1795), hogy kicserélhessük a terméket. Ebben az esetben a visszaküldés költségét is megtérítjük utólagosan.
Ha a megrendelt termék gyártási hibára visszavezethető okok miatt a kézhezvételtől számított 6 hónapon belül, ill. 10.000 Ft feletti vételárú termék esetén 1 éven belül meghibásodik, kérjük, küldje vissza részünkre és mi megjavítjuk önnek. A termék esetleges hiányosságait és sérüléseit minden esetben megvizsgáljuk. Amennyiben a javítás nem lehetséges, úgy kicseréljük egy, az eredetivel teljesen megegyező új termékre. Ha nem áll módunkban cserélni, akkor az termék árát levásárolhatja áruházunkban vagy visszafizetjük a vételárat. A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben Önnek kell állni. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor utólag megtérítjük a szállítás költségét.
A visszaküldött, számlán szereplő áru értékének visszafizetését banki átutalással rendezzük legkésőbb 8 munkanapon belül. Amennyiben több terméket rendelt egyszerre, az elállási jogot részben, egy darab termékre is gyakorolhatja.
A szavatossági /garancia igény nem érvényesíthető:
1. A nem rendeltetésszerű használatokból eredő meghibásodásokra illetve sérülésekre
2. Helytelen tárolás miatt bekövetkező károsodásokra
3. A termék anyagából adódó egészségügyi hatásokra (pl. fémallergia)
4. A különféle vegyszerek (kozmetikumok,tisztítószerek, stb.) által okozott károsodásokra, elszíneződésekre.
5. Használatból eredő kopásra illetve korrodálásra.
A javítás céljából visszajuttatott terméket megvizsgáljuk és a javítását a lehető
legrövidebb időn belül megkezdjük. A javított terméket a Megrendelő által kért
címre díjmentesen mihamarabb eljuttatjuk. Ezen javítások Megrendelő részére természetesen díjmentesek.
Amennyiben a termék vizsgálata során kiderül, hogy a hiba
valamely olyan okból keletkezett, melyre a szavatosság/garancia igény nem érvényesíthető
(lásd feljebb), az esetleges javítási illetve szállítási költség a
Megrendelőt terheli. Ez esetben a javítás megkezdése előtt a Megrendelőt a várható
költségekről tájékoztatjuk.
Amennyiben a Megrendelő ebben az esetben nem kéri a javítás elvégzését, a terméket
visszajuttatjuk a Megrendelőhöz.
A szavatossági/garanciális ügyintézés további részleteire a PTK-ban, a 49/2003.
(VII.30.) GKM rendeletben illetve a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendeletben foglaltak
az írányadók.
.
FONTOS! A garancia érvényesítéséhez minden esetben szükség van az eredeti számlára!
Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, bontatlanul visszaküldésre kerül a feladó részére.